تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی آموزش و پرورش لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ،قهرمانان و مدال آوران ورزشی گفت : توسعه ورزش های همگانی با نگاه به توسعه ورزش قهرمانی و استعدادیابی رویکرد مهم دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه تربیت بدنی و سلامت است

کد مطلب: ۶۴۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،خدانظر دریکوند توسعه ورزش را از جمله راهکارهای دقیق برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود : در آموزه های دینی اسلام و فرهنگ غنی ایرانی به ورزش اهمیت فراوانی داده شده است و ادبیات ایرانی و ادعیه اسلامی سرشار از توصیه به ورزش و اهمیت دادن به تندرستی و پویایی است .

وی توسعه ورزش را از جمله زمینه هایی برشمرد که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد تاثیر گذاراست و ادامه داد : با ترغیب جوانان به ورزش گرایش به سمت اعتیادو انحرافات اجتماعی کمتر می شود . دریکوند در ادامه بر این نکته تاکید کرد که خانواده ها باید به علائق ورزشی فرزندان خود و استعدادو توانایی آنها برای موفقیت در رشته های ورزشی توجه کنندو افزود : خانواده ها نباید آینده فرزندان خود را ابزاری برای جبران ناکامی های گذشته خود قرار دهند .

وی به اجرای سیاست مدرسه قهرمان ، کانون قهرمان اشاره کرد و گفت: در رویکرد نوین آموزش و پرورش مدرسه به عنوان محور فعالیت های ورزشی و شکوفایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان مدنظر قرار می گیرد و دانش آموزان به نام مدرسه و توسط متولیان مدرسه امور ورزشی خود را دنبال می کنند .

دریکوند در ادامه به توفیقات کسب شده در حوزه ورزش مدارس اشاره کرد و ادامه داد : با توسعه ورزش نشاط و پویایی جامعه تضمین شده و انسانهایی تربیت خواهند شد که با روحیه ورزشی و پهلوانی خدمت به جامعه و همنوعان را آرمان خود قرار می دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار