مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

احداث ۱۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند در اردبیل

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۸۰ واحد مسکونی تا پایان امسال برای خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند در اردبیل احداث می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فرهاد آزادپوردر جلسه بررسی اجرای طرح رضوان در اردبیل اظهار داشت: تلاش داریم ۱۸۰ واحد مسکونی را تا پایان امسال برای خانواده‌های تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند احداث کنیم .

وی گفت: درصدد هستیم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر با بنیاد مسکن، بسیج مهندسان سپاه حضرت عباس(ع)، بسیج سازندگی، انجمن خیران مسکن‌ساز و مهندسان خیر فعالیت‌های چشمگیری را برای خانه‌دار شدن مددجویان به انجام رسانیم .

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان بیان کرد: تاکنون ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان احداث و خریداری شده است و نزدیک به یک‌ میلیارد ریال در راستای احداث و خرید مسکن مددجویی هزینه پرداخت شده که امیدواریم با یاری و مساعدت‌های مضاعف خیران بتوانیم خانواده‌های بیشتری را صاحب‌خانه کنیم .

آزادپور با اشاره به اینکه ۱۴۵ منزل خانواده‌های تحت حمایت مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است، افزود: بیش از یک‌ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی منازل خانواده‌های تحت حمایت هزینه پرداخت شده است .

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد تأمین مسکن روستاییان در مناطق محروم بوده که به همین منظور سه منزل مسکونی در مناطق محروم استان احداث و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل داده شده است تا آنان از سرپناهی مقاوم و مستحکم بهره‌مند باشند .

وی با بیان اینکه ۳۱ واحد مسکونی نیز در مناطق محروم و صعب‌العبور استان در حال احداث است اظهار کرد: این منازل نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و مددجویان در مسکن خود ساکن خواهند شد .

آزاد پور با بیان اینکه بخش مهمی از مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر از طریق مساعدت‌های خیران و نیکوکاران رفع می‌شود، افزود: مشارکت حداکثری خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد روند رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه را تسریع و تسهیل می‌بخشد .

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان بیان کرد: خیران بیش از ۴۱۱ میلیون ریال در قالب طرح رضوان به خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند و این طرح از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که به منظور تأمین و تکمیل مسکن خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود که از تمامی خیران خواستاریم با کمک‌های خود بیش از پیش یاریگر این نهاد در احداث و ایجاد سرپناه مناسب برای مددجویان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار