مدیر آموزش و پرورش پارسیان:

نخستین اردوی تابستانه بنیاد علوی دانش آموزان پارسیانی برپا شد

مدیر آموزش و پرورش پارسیان گفت: نخستین اردوی تابستانه علمی فرهنگی در سال جاری، با حضور 40 تن از دانش آموزان پارسیانی به مقصد تهران برپا شد.

کد مطلب: ۶۴۱۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مسعود مهرانی از اعزام 40 تن از دانش آموزان دختر متوسطه اول این شهرستان به اردوی علمی فرهنگی تهران در هفته جاری خبر داد و گفت: این اردو به همت بنیاد علوی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است برگزار شده و 40 تن از دانش آموزان دختر این شهرستان که به لحاظ درسی و اخلاقی وضعیت مطلوبی داشتند در این اردو شرکت دارند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان به همراه 3 تن از سرپرستان و مربیانی که آنان را همراهی می کردند به مدت یک هفته در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان شهر تهران حضور داشته و در برنامه های علمی و آموزشی که برای آنان تدارک دیده شده شرکت می کنند.

مهرانی به برخی برنامه های در نظر گرفته در این اردو اشاره کرد و گفت: بازدید از اماکن تاریخی مانند موزه دفاع مقدس و اجرای برنامه ها و مسابقات علمی آموزشی از دیگر برنامه های این اردو بوده که می توان به آن ذکر کرد.

این مقام مسئول، اردو بنیاد علوی را مفید ارزیابی کرد و افزود : این اردوها به جهت تقویت بنیه ی علمی فرهنگی دانش آموزان مفید و مثمر ثمر بوده و موجب تقویت انگیزه و روحیه این طیف از دانش آموزان در جریان تحصیل می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار