اجراي طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در بجنورد

معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، از اجراي طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی ،محمد فرج زاده اظهار داشت: اين طرح با هدف سنجش سلامت نوآموزان در ابعاد مختلف از جمله جسمي، شنوايي، بينايي و شناسايي ناتواني ها و اختلالات يادگيري و مشكلات رفتاري اجرا مي شود .

وي با بيان اينكه سنجش نوآموزان مدارس از تيرماه آغاز شده است و طبق نوبت دهي وبرنامه پيوستي در مدارس شهري و روستايي انجام خواهد شد .

معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش شهرستان بجنورد يادآور شد: براساس بخشنامه ابلاغي هزينه سنجش 20 هزار تومان مي باشد كه با دستگاه پوز در محل پايگاه قابل پرداخت است.

فرج زاده خاطر نشان كرد: در اين طرح نوآموز از لحاظ سلامت چشم، گوش، حلق و بيني، قد و وزن و آمادگي تحصيلي توسط مراقبين سلامت و پزشكان مستقر در پايگاه ها و مراكز جامع خدمات سلامت مورد ارزيابي قرار گرفته و نتايج خدمات ارائه شده در سامانه الكترونيكي سيب ثبت مي گردد .

وي از اولياي دانش آموزان خواست به منظور دريافت معرفي نامه براي پايگاه هاي سنجش به مدرسه مورد نظر در محدوده منزل مسكوني خود مراجعه نموده و پس از دريافت نوبت در روز مقرر در پايگاه سنجش حضور يابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار