ناظرکل مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور:

مسابقات ورزشی باعث افزایش قدرت تصمیم گیری دانش آموزان می شود

ناظرکل مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح کشوری باعث افزایش قدرت تصمیم گیری دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۶۴۰۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش استان مرکزی مژگان زیوریان درحاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور افزود: برگزاری این مسابقات تاثیر مستقیم روی بعد اخلاقی دانش آموزان نظیر مسؤلیت پذیری،افزایش توانایی، احترام به قوانین و مستقل شدن از نظر فکری دارد.

وی ادامه داد: از آنجا که توسعه تربیت بدنی در سطح ملی و بین المللی ریشه در ورزش دانش آموزی دارد برگزاری این مسابقات در جهت پویایی و بالندگی دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین بوده و به عنوان مکمل درس تربیت بدنی هر ساله برگزار می شود.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور اظهارداشت: بحث استعدادیابی دانش آموزان برای راهیابی به میادین بین المللی بسیار اهمیت دارد که در این راستا استعدادیاب فدراسیون تنیس روی میز جهت شناخت دانش آموزان متعهد در این مسابقات حضور دارند که به لحاظ اخلاقی و تربیتی روی دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

زیوریان اضافه کرد: استان مرکزی همیشه جزء میزبانان شاخص در کشور بوده به خصوص امسال با توجه به اینکه شهرستان خمین امکاناتش نسبت به مرکز کمتر است اما مسابقات را به بهترین وجه برگزار کرده اند.

وی از مدیریت اداره آموزش پرورش خمین، کادر اجرایی و عواملی که در برگزاری مسابقات همکاری دارند تشکرنمو و میزبانی مسابقات را در شهرستان خمین بی نظیر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار