مدیرآموزش وپرورش گرگان

بازگشایی نمایشگاه هفت روز هفت مدرسه در محل نمایشگاه دائمی گلستان

نمایشگاه هفت روز هفت مدرسه به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هفته ملی بدون دخانیات در محل نمایشگاه دائمی استان گلستان بازگشایی شد.

کد مطلب: ۶۳۹۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفت روز نمایشگاه با مشارکت هفت مدرسه فعال شهرستان برگزار گردید.

این نمایشگاه با حضور با حضور کاظمی معاون سیاسی فرمانداری ،کشیری مدیر آموزش و پرورش، مظفری ریاست اداره مراقبت اداره کل آموزش و پرورش ،کرد معاون پرورشی گرگان و اعضای کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان و مسئولین پیشگیری از اعتیاد مرکزبهداشت ،دادگستری و دیگر نهادها و ارگان ها،مدیران مدارس و اعضاء انجمن اولیاء هفت مدرسه،دانش آموزان و برخی خانواده ها،مدرسان کارگاه های آموزش های رشد مدار... ، در اولین روز هفته ملی بدون دخانیات برگزار گردید. ،بهشتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در این نمایشگاه گفت : برپایی چنین نمایشگاهی فرصتی برای آگاه سازی کارکنان ، دانش آموزان وخانواده ها می باشد.

در ادامه محمد رضا خاکی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مدیر نمایشگاه دائمی استان در این زمینه گفت:این نمایشگاه با هدف شناسایی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته 7مدرسه فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد در یک سال اخیر،شناسایی انواع آسیب های اجتماعی به خصوص انواع موادمخدر ،مضرات استعمال و اثرات سوء آن در راستای نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد طراحی گردیده است.

وی در خصوص ترکیب مدارس نیز گفت مدارس طرح شهید شوشتری، یک مدرسه فعال ابتدایی ،دومدرسه متوسطه اول و یک دبیرستان پسرانه غیردولتی و دبیرستان دخترانه دولتی از آموزشگاه های حاضر دارای غرفه بوده و دانش آموزان و خانواده هاشان نیز حضور خواهند داشت.

خاکی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کارگاه آشنایی با انواع مواد،و انواع راه های پیشگیری از اعتیاد دایر می باشد گفت یک کارشناس مسائل اجتماعی نیز در طول هفته در نمایشگاه مستقر شده که به سوالات مراجعان پاسخ می دهد.

وی در خصوص برنامه های اجرا شده روز افتتاح نیز گفت در این مراسم کاظمی معاون سیاسی فرماندار و دیگر مدعوین حاضر ضمن آگاهی از وضعیت فعالیت های این مدارس در کارگاه آموزشی تشکیل شده شرکت و از مباحث ارائه شده بهره مند و از اجرای زنده نقاشی نیز بازدید کردند ضمنا در حاشیه مراسم ، دانش آموزان و مدیران این مدارس توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاون فرماندار مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است در قسمت بیرون نمایشگاه،یک نمایشگاه عکس و پیام های پیشگیری نیز با مشارکت کانون آفرینش در همین خصوص دایر و مورد استفاده عموم مردم و مراجعین قرار گرفت.

این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم و شهروندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار