آذرکیش به پانا خبر داد

رقابت 119 اثر هنرجویی در یازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: 119 اثر هنرجویی در یازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری اول تا سوم مردادماه به میزبانی استان گلستان به رقابت می پردازند.

کد مطلب: ۶۳۷۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: یازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری در 12 گرایش شامل فلز، عکاسی، گرافیک، نقاشی، سفالگری، چوب، فرش، طراحی، طراحی نقوش سنتی، طراحی طلا و جواهر، تراش سنگ های قیمتی و پوشاک برگزیدگان مرحله نهایی خود را شناخت.

وی ادامه داد: این گرایش ها در 23 رشته و استاندارد مهارتی شاخه کاردانش برای داوری طبقه بندی شد پس از داوری آثار در مرحله اول 119 اثر هنرجویی از 27 استان به بخش نهایی یازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری راه پیدا کردند.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: از این تعداد 10 اثر متعلق به پسران است و 109 اثر توسط دختران خلق شده است.

آذرکیش عنوان کرد: این 119 شرکت کننده از بین 379 اثر هنرجویان منتخب استانی انتخاب شدند و آثار منتخبین استانی از بین 5 هزار و 123 اثر منطقه ای ثبت شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین آثار را استان های خراسان رضوی، شهر تهران و البرز دارند. خراسان رضوی با 13 شرکت کننده و شهر تهران، البرز با 12 شرکت کننده و اصفهان با 11 شرکت کننده در این دوره از جشنواره شرکت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این جشنواره اول تا سوم مردادماه به میزبانی استان گلستان برگزار می شود و ما شاهد معرفی نخبگان مهارتی این بخش خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار