مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز در 15 تیرماه 1396

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز در 15 تیرماه 1396خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۷۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه هماهنگی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز از برگزاری اولین جشنواره در 15 تیرماه خبر داد و گفت: رویکرد اصلی از این برنامه معرفی و شناخته شدن مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و تشریح اهداف آن است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تشکیل این مجمع را یک کار ارزنده برای شهر اولین ها عنوان کرده و افزود: در 4 سال گذشته تنها 4 مجمع وجود داشت اما امروز با تلاش جمعی و دلسوزانه خیران به 24 مجمع افزایش یافته است.

وی بر حضور افراد علاقمند در مجامع خیرین تاکید داشته و ابراز داشت: بانک اطلاعات شناسایی خیرین مدرسه ساز تبریز تهیه و ساماندهی شود تا از ظرفیت ایشان به نحو شایسته استفاده شود.

پاشایی با تاکید بر اینکه حضور خیرین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری همواره باید پویا و زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت ها در جهت ترغیب و دلگرمی سایرین از اهمیت زیادی برخودار بوده که باید مورد توجه ویژه باشد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان بر استفاده از ظرفیت خیرین و مسئولین ساکن خارج از کشور نیز اشاره داشته و گفت: آموزش و پرورش استان تمام توان و امکانات را در راستای تحقق اهداف مجامع خیرین به کار خواهد بست و از بخش های مختلف نیز مساعد لازم معمول خواهد شد.

پاشایی جلب اعتماد مردم به مجموعه را بسیار مهم و ضروری عنوان کرده و بر فعالیت ها در چارچوب قانون تاکید داشت.

وی افزود: علم مدیریت همواره بر استفاده از منابع و امکانات در جهت تبدیل شدن به اقدام و عمل تاکید دارد چرا که کارایی و بازده لازم مدنظر در این صورت نمود پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار