عملیات اجرایی احداث پارک بانوان اراک با جدیت در حال اجراست

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: ادامه روند عملیات اجرایی احداث پارک بانوان اراک با جدیت دنبال می شود.

کد مطلب: ۶۳۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد رضا خسروی در خصوص پیشرفت احداث این پارک افزود: ساختمان‌های دارای کاربری‌های ورودی، لابی، قسمت کنترل و بازرسی، رختکن، حرارت و نگهبانی، مهدکودک، مدیریت، امانت‌داری و تحویل کلید در حال حاضر در مرحله سفت‌کاری هستند و تمامی ستون‌ها و تیرهای آن نصب شده است.

وی ادامه داد: عملیات احداث دو سرویس بهداشتی این مجموعه نیز انجام گرفته و در مرحله سفت کاری است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک بیان کرد: عملیات احداث خیابان مرکزی، اجرای جدولگذاری، آسفالت، پیاده‌روسازی، اجرای سیستم روشنایی و نصب پایه و چراغ‌ها و دیوارکشی پیرامونی با دیوار پیش‌ساخته بتنی از جمله عملیات اجرا انجام شده بشمار می رود.

خسروی بیان کرد: مساحت کل پارک 95 هزار و 155 مترمربع است که کاربری‌هایی چون پارکینگ عمومی، نگهبانی، حراست و مدیریت پارک، رختکن، پیست دوچرخه‌سواری، مسیر دویدن، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، استخر سرپوشیده، فرهنگسرا و کتابخانه را داراست.

وی اضافه کرد: زمین ورزشی سرپوشیده چند منظوره، گلخانه، زمین اسکیت، زمین فوتبال، مهدکودک، زمین بدمینتون، رستوران و کافی‌شاپ، زمین تنیس، زمین مینی‌گلف، زمین اسکواش، زمین والیبال و زمین بسکتبال از جمله کاربری‌های دیگر در طرح این پارک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار