ورزشکار مریوانی به اردوی تیم ملی گلبال دختران کشور دعوت شد

ورزشکار مریوانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی گلبال بزرگسالان دختران کشور از روز شنبه 27 خرداد جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت های جهانی دعوت شد.

کد مطلب: ۶۳۳۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، دومین مرحله اردوی گلبال دختران کشور اعزامی به رقابت های آسیایی پاسفیک تایلند که انتخابی مسابقات جهانی 2018 سوئد نیز به شمار می رود از شنبه 27 خردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

تمرینات ملی پوشان تیم گلبال جوانان دختر با حضور 9 ورزشکار جهت آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، کادر فنی فدراسیون ریزان دژاهنگ ورزشکار مریوانی را به دومین مرحله اردوی تیم ملی گلبال بزرگسالان دختران کشور دعوت کرد.

این ورزشکار کردستانی در رده سنی جوانان فعالیت می کند و به دلیل عملکرد خوب و مناسب از سوی مربیان تیم ملی به اردوی آمادگی بزرگسالان نیز فراخوانده شد و یکی از امیدهای فدراسیون برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی به شمار می رود.

ریزان دژاهنگ زیر نظر چیمن کاظمی مربی مریوانی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداخته و تاکنون در چندین دوره از اردوی تیم ملی رده های سنی مختلف شرکت کرده است.

اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر محمد بیدگلی به عنوان سرمربی و مژگان کربی و محبوبه عباسی در جایگاه مربی پیگیری خواهند کرد .

دومین مرحله اردو گلبال بزرگسالان کشور طی روزهای 27 خردادماه تا 4 تیر در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار