معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

آغازطرح سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورودبه دبستان ری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از 20 خرداد ماه در پایگاه های مجری طرح آغاز شده است.

کد مطلب: ۶۳۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، شیرین ولی زاده، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت : با توجه به اهمیت موضوع سنجش سلامت جسمانی دانش آموزان، تمهیدات و مقدمات لازم جهت اجرای این طرح، در پایگاه های سنجش انجام گرفته است .

ولی زاده گفت: امسال 150 کلاس اولی و 1000 نو آموز پیش دبستانی برای شرکت در طرح سنجش نوآموزان پیش بینی می کنیم .

وی با بیان این که تعداد 3 پایگاه برای اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در نظر گرفته شده است افزود: پایگاه کاوه آهنگر در قیامدشت، پایگاه 22 بهمن در دولت آباد و پایگاه امام هادی جهت مدارس روستایی و منطقه خاور شهر برای اجرای طرح سنجش شروع به اجرای طرح کرده اند.

ولیزاده ادامه داد: اگر سلامت نوآموزان تایید شود، برگه سلامت دریافت می کنند و به مدرسه برای ثبت نام مراجعه خواهند کرد و اگر مشکوک به مشکلی باشند، به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری موارد ارزیابی طرح سنجش را به ارزیابی سلامت و بهداشت، بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، رفتاری، آمادگی تحصیلی و معاینات پزشکی عنوان کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار