مسئول واحد مجتمع های خدماتی رفاهی بين راهي خراسان شمالی :

مجتمع های خدمات رفاهی خراسان شمالی در تدارک پذیرایی از مسافران تابستان

مسئول واحد مجتمع های خدماتی رفاهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از انجام اقدامات لازم در 9 مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، هادی رباطی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع ها ارتقا یابد.

وی افزود: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده ها در دستور کار قرار داد و در این زمینه موارد در نشستی مشترک با مدیران مجتمع خدمات رفاهی بازخوانی شده است.

رباطی خاطرنشان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع های خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

وی افزود: مقرر شد مجتمع های خدماتی رفاهی با ایجاد ظرفیت‌های مناسب به منظور ساماندهی نمازخانه‌ها تعویض مهرهای نمازخانه‌ها، شستشوی فرش و پوشش نمازخانه‌ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظافت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، تامین مایع دستشویی، تهویه، مناسب استفاده از گند زداها از دیگر مواردی است که مجتمع ها باید نسبت به آن مبادرت ورزند همچنین تمامی عناصر مجتمع‌های خدماتی رفاهی نظافت کلی مجتمع، جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و کاربران جاده اقدام لازم از سوی مدیران مجتمع‌ها معمول گردد.

مسئول واحد مجتمع های خدماتی رفاهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در همین راستا کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازیدهای مستمر و دوره ای از سال های گذشته از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت فصلی از نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحد های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید به عمل می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار