معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

روز قدس اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است/تامین امنیت راهیپمایی روزقدس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر همبستگی و اتحاد مسلمانان در روز قدس تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۳۲۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در جلسه هماهنگی ستاد راهپیمایی روز قدس با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: از جمله وظایف ما نسبت به اهل بیت علیهم السلام داشتن شناخت و معرفت است و این معرفت به معنی دوست داشتن نیست.

وی با اشاره به اهمیت شب های قدر افزود: معرفت به امام داشتن یعنی شناخت از ایشان و معصوم دانستن آن ها و این روزها فرصت خوبی برای شناخت امیر مومنان حضرت علی (ع) است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: نسل امروزی باید از شکاف اسلام به دست تکفیری ها آشنا باشند و آگاه شوند.

علمی تصریح کرد: آمریکا می خواهد مسیحیت و اسلام را کنار بگذارد و یهودیت را برسر کار آورد ولی یهودیت قبل از اسلام و مسیحیت است.

وی با بیان این که روز قدس، اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است، گفت: باید برای تمام جهان مشخص شود حق با اسلام است. باید تمام دنیا بداند که آنها غاصب هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر ساختمان مجلس و حرم مطهر امام راحل تاکید کرد: امنیت راهپیمایی روز قدس از طرف نیروهای سپاه تامین خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار