رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد :

احتساب سنوات تدریس معلمان حق التدریس در سوابق آنها

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش از ابلاغ اجرای ماده واحده ی مصوب مورخه ی 27 بهمن 95 مجلس محترم شورای اسلامی مبنی بر احتساب سنوات تدریس معلمان حق التدریس در سوابق آنها خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان ایلام، فرمان فرج اللهی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان گفت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای ماده واحده ی مصوب مورخه ی 27/11/95 مجلس محترم شورای اسلامی، طی بخشنامه ی شماره ی 5/710 ضوابط اجرایی قانون مذکور را ابلاغ نمود.

وی افزود: از این هفته همه ی معلمانی که قبلا سابقه ی حق التدریس داشته اند و به دلایلی از جمله، کسری ساعت موظف، در سابقه ی خدمت آنان لحاظ نگردیده است؛ می توانند با مراجعه به ادارات شهرستان و مناطق محل خدمت خود، فرم مربوطه را تکمیل و با ارائه ی ابلاغ های رسمی، مبنی بر میزان ساعات حق التدریس، نسبت به احتساب سابقه و پرداخت کسورات مربوطه اقدام نمایند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان اظهار نمود: مدیران محترم واحدهای آموزشی نیز باید طی فرم شماره ی 3 ، پیوست بخشنامه، همکاران محترم را از مفاد آن مطلع و به اطلاع آنان برسانند.

فرج اللهی تصریح نمود: مبنای پرداخت کسور بازنشستگی 5/22 درصد حق التدریس، حقوق یک میلیون و 35 هزار تومان سال 96 می باشد. که همکاران می توانند آن را یکجا و به صورت اقساطی و حداکثر به میزان ماههای قابل احتساب پرداخت نمایند و سپس جزء سوابق آنان منظور می گردد.

وی تاکید نمود: که همکاران توجه داشته باشند که به موجب تکالیف قانونی ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی، حداکثر مهلت قانونی درخواست بهره مندی به مدت یک سال می باشد و پس از پایان یافتن مهلت تعیین شده امکان بهره مندی همکاران از این مزیت قانونی وجود ندارد.

فرج اللهی در پایان افزود: همکاران محترم توجه داشته باشند در موعد مقرر قانونی اقدامات لازم را به عمل آورند و در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار