مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

احتساب سنوات حق التدریس معلمان در سنوات بازنشستگی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سنوات حق التدریس معلمان در سنوات بازنشستگی محاسبه می شود.

کد مطلب: ۶۲۹۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،​عباس لامعی صبح امروز اظهار کرد:طبق بخشنامه وزارت، با ارائه درخواست کتبی، ابلاغ تایید شده و پرداخت کسور بازنشستگی سهم کارمند و دولت بصورت نقد و اقساط ایام حق التدریس (قبل از استخدام) معلمان مدارس جزء سنوات خدمت و بازنشستگی محاسبه می شود.
وی با بیان این که معلمان مدارس دولتی می توانند مستندات خود را حداکثر تا چهارم اردیبهشت ماه سال آینده، به امور اداری شهرستان محل خدمت خود ارائه نمایند، افزود: معلمان مشمول صندوق تأمین اجتماعی نیز مشمول این قانون می باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، مبنای پرداخت کسور بازنشستگی را حداقل حقوق یا دستمزد سال را بر مبنای سال ۹۶ و به میزان10 میلیون و 350 هزار ریال دانست و افزود: چنانچه ساعت تدریس سالانه هر فرد در سال به مقدار مندرج ذیل برسد به مدت یک سال محاسبه می گردد و خدمت کمتر از آن به تناسب ماه و روز قابل احتساب است.
لامعی افزود: مبنای پرداخت کسورات آموزگاران و مربیان امور تربیتی دوره ابتدایی تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 89 به میزان یک هزار و 4۵۶ ساعت در سال و میزان ۲۸ ساعت در هفته، و از اول مهر 89 به میزان یک هزار و ۲۴۸ ساعت در سال و ۲۴ ساعت در هفته محاسبه می شود.
وی با اشاره به پرداخت کسورات دبیران، هنرآموزان و مربیان امور تربیتی متوسطه، یاد آور شد: کسورات این عزیزان نیز به میزان یک هزار و ۲۴۸ ساعت در سال و ۲۴ ساعت در هفته محاسبه می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، پرداخت کسورات مشاوران تحصیلی از تاریخ ۲۸ آبان ماه ماه سال ۸۳ را به میزان یک هزار و ۵۶۰ ساعت و از اول مهر ماه 92 به میزان یک هزار و ۲۴۸ ساعت در سال اعلام کرد.
وی، تصریح کرد: پرداخت کسورات مراقبان سلامت نیز به میزان یک هزار و 560 ساعت در سال و 30 ساعت در هفته محاسبه می شود.
لازم به ذکر است معلمین محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اداری آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار