کاظمی در دیدار با فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش :

ارتش نماد اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش شمال شرق کشور ارتش را نماد عزت و اقتدار نظام دانست.

کد مطلب: ۶۲۷۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،صبح امروز امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولان این قرارگاه با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان با دکتر علیرضا کاظمی و جمعی از معاونین ، مشاورین و روسای ادارات این سازمان دیدار و گفت و گو کردند.
دکتر کاظمی در این دیدار باتقدیر از همکاری نزدیک بین ارتش و آموزش و پرورش در حوزه های مختلف اظهار داشت : خوشبختانه در دوره اخیر این همکاری ها بیش از گذشته شده و شاهد ارتباط بسیارنزدیکی بین این دو بخش هستیم.
وی ارتش را نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : امروز باحضور نیروهای نظامی قدرتمند در کشور شاهد بالاترین سطح امنیت در بین کشورهای منطقه هستیم و این همه حاصل تلاش دلاورمردان نظامی کشور است که در کنار ملت و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تامین امنیت تلاش می کنند.
امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار باتقدیر از نقش معلمان در جامعه اظهار داشت : خوشحالیم که امروز در بسیاری از برنامه های مشترک ارتش و آموزش و پرورش به شکل بسیارخوبی با هم همکاری دارند و امیدواریم در ادامه نیز شاهد تداوم این همکاری ها در حوزه های گوناگون باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار