رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود خبر داد ؛

طرح «ضیافت الهی» در سطح ۴۳ امامزاده لنگرود اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود از اجرای طرح ضیافت الهی در سطح ۴۳ امامزاده این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، حجت‌الاسلام‌ رمضان علی پاکیزه با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در شهرستان، اظهار کرد: همه‌ساله با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در بقاع شهرستان برپا می‌شود.
وی بابیان اینکه ۴۳ امامزاده شهرستان لنگرود مجری طرح ضیافت الهی خواهند بود، گفت: اجرای نماز جماعت، برپایی محافل جزء خوانی و انس با قرآن کریم، جلسات پرسش و پاسخ، مراسم احیاء شب‌های قدر و برنامه‌های متنوع فرهنگی ازجمله برنامه‌های طرح مذکور است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود با اشاره به برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه، افزود: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری در برپایی سفره‌های افطاری ساده، تلاش می‌شود در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین سفره‌های افطاری برای بهره‌مندی همه اقشار جامعه در بقاع متبرکه برپا شود.

پاکیزه بابیان اینکه ۳۳ مبلغ بومی و اعزامی از قم در برگزاری این طرح با اوقاف مشارکت می‌کنند، اذعان کرد: استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای انس با قرآن کریم، تقویت باورها و اعتقادات در جامعه و ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار