محسن سرخو:

مخالفت برخی اصلاح طلبان باافرادی که بافساد مبارزه می‌کنندجای تعجب دارد

عضوفعلی شورای شهر تهران در پاسخ به برخی بداخلاقی ها در انتخابات گفت:اغلب این بداخلاقی ها از سوی کسانی صورت می گیرد که خود با بعضی از عوامل فساد در نهادهای عمومی در ارتباط هستند.

کد مطلب: ۶۲۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محسن سرخو افزود:کسانی که در سال ۸۴عامل شکست اصلاح طلبان در انتخابات شدند امروز ادعای اتحاد اصلاح طلبان را یدک می کشند.متعجم چرا حالا که چند از تن از اعضای فعلی شورای شهر تهران با عزمی راسخ در صدد مبارزه با فساد ریشه یافته در یک نهاد عمومی هستند اینگونه عصبانی شده اند و به هر ابزاری برای جلوگیری از ورود آنها به شورای شهر استفاده می کنند.

وی با اشاره به اتفاقات سال ۸۴ و دلایل شکست اصلاح طلبان در آن انتخابات ادامه داد:در سال ۸۴افرادی که ادعای اندیشمندی و تحلیلگری داشتند با رفتار غلط و اشتباه خود موجب شدند همه اصلاحات شکست بخورد و احمدی نژاد ‌رییس دولت شود.اگر آنها فراموش کرده اند که چه بلایی سر مردم و کشور آورده اند قطعا مردم ایران آن روزهارا فراموش نکرده و نخواهد کرد.

محسن سرخو در پایان تاکید کرد:اصلاح طلبی تنها به گفتار نیست.یک اصلاح طلب با ظلم٬بی عدالتی و فساد باید مبارزه مبارزه کند.زدودن فساد از همه ارکان نظام وظیفه همه اصلاح طلبان واقعی است.

وی همچنین تاکید کرد: در خصوص اصلاح طلبانی که با فساد مماشات می کنند در آینده نزدیک سخن خواهم گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار