مدیریت آموزش و پرورش نطنز برگزار نمود :

تجلیل از برگزیدگان مسابقات آموزشی و پرورشی

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت :با تلاش و کوشش می توان بسیاری از مشکلات پیش رو را برداشت و به راهنمایی های لازم از طرف آموزش و پرورش و کشف استعداد های برتر در بالا بردن سطح کیفی آموزش در سطح شهرستان کوشا باشیم.

کد مطلب: ۶۲۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز ، محمودی در جمع منتخبین مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآنی و جشنواره طرح جابر گفت :از بین دانش آموزان مدارس نطنز ۳۰۰ دانش آموز حائز کسب مقام منطقه ای شدند که این حدود ۱۰ درصد از کل دانش آموزان می باشد که نشان دهنده کارو تلاش معاونین ، کارشناسان و همکاران در مدارس در زمینه های آموزشی و پرورشی است.

ایشان با تبریک به دانش آموزان که در رشته های مختلف کسب مقام نموده اند گفت: با تلاش و کوشش می توان بسیاری از مشکلات پیش رو را برداشت و به راهنمایی های لازم از طرف آموزش و پرورش و کشف استعداد های برتر در بالا بردن سطح کیفی آموزش در سطح شهرتان کوشا باشیم.

وی ازمعاونین ، کارشناسان و مدیران وهمکاران که درطول سال تحصیلی با کار و تلاش زیاد برای موفقیت و کسب یادگیری دانش آموزان تلاش نموده اند تقدیر و تشکر نمود و از دانش اموزان خواست که قدر زحمات معلمان خود را بدانند و با کسب موفقیت های بیشتر و بالاتر باعث خوشحالی آنان گردند.

در این مراسم با اجرای مولودی خوانی ، مسابقه و اجرای نمایش و تقدیر از برگزیدگان مسابقات و جشنوار به دانش آموزان به پایان رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار