پیمان حسینی در گفت و گو با پانا:

موفقیت فوتبال ساحلی یک شبِ به دست نیامد/ در پنالتی بدشانسی آوردیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: فوتبال ساحلی بازی لحظه هاست و شانس در آن بسیار دخیل است البته شرایط ماسه ها در زمین بازی هم کمی سخت بود اما با همه این سختی موفق شدیم.

کد مطلب: ۶۲۳۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیمان حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره کسب عنوان سومی در جام جهانی 2017 گفت: برای رسیدن به این عنوان سختی زیادی کشیدیم و واقعا همدلی و تلاش همه بازیکنان بود که توانستیم در جام جهانی عنوان سومی را کسب کنیم هر چند که خودمان دوست داشتیم در برزیل هم رقابت کنیم و قهرمانی را به دست بیاوریم اما فوتبال ساحلی بازی لحظه هاست و در ضربت پنالتی مقابل تاهیتی کمی بدشانسی اوردیم و از صعود بازماندیم اما مهم این است که با این شرایط دست پر به ایران بازگشتیم.

وی ادامه داد: فوتبال ساحلی بازی لحظه هاست و شانس در آن بسیار دخیل است البته شرایط ماسه ها در زمین بازی هم کمی سخت بود و راه رفتن در آن ماسه ها سخت بود و ما کمی هم از بابت سنگینی ماسه ها اذیت شدیم اما خوشبختامه با همه این سختی جای این مدال در کارنامه ما خالی بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم.

بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی در پاسخ به جایزه دستکش طلا نیز اظهار کرد: به نظرم این افتخار هم حاصل تلاش دست جمعی همه ما بود خدا را شکر فوتبال ساحلی هم از نظر جمعی و هم فردی توانست عناوین قابل قبولی به دست بیاورد که بدون شک آنها همه این افتخارات یک شبه به دست نمی آید و ما برای رسیدن به آن تلاش بسیار زیادی کردیم.

حسینی در ادامه به شرایط فوتبال ساحلی در ایران اشاره کرد و گفت: فوتبال ساحلی پتانسیل قابل قبولی دارد و ما نشان دادیم اگر به این رشته بها بدهند و امکانات خوب در اختیار ما بگذارند می توانیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته منکر این نمی شویم از وقتی که تاج ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت شرایط ما هم به نسبت گذشته خیلی متفاوت تر شد چرا که او توجه ویژه ای به فوتبال ساحلی می کرد و در سایه نگاه او و مسئولان فدراسیون فوتبال بود که ما توانستیم در این مقطع در جام جهانی با دست پر به ایران برگردیم.

بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی ادامه داد: ما قبل از ورود به این بازی‌ها برای خودمان هدف‌گذاری کرده بودیم تا بین 4 تیم جهان قرار بگیریم و این موضوع را هم کادرفتی با دپارتمان فوتبال ساحلی و کادر فنی در میان گذاشته بودند. خوشبختانه در این مت هم اردوهای خوبی برای ما هماهنگ شد تا با آمادگی کامل وارد این مسابقات شوند.

حسینی همچنین در پایان به مسابقات پیش رو اشاره کرد و گفت: مسابقات بعدی فکر می‌کنم جام بین قاره‌ای در امارات است که تلاش می کنیم بهترین عناوین را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار