تسریع ایمن سازی برق بازار اراک نیازمند همراهی دستگاه های اجرایی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تسریع ایمن سازی شبکه های برق بازار اراک نیازمند همراهی دستگاه های اجرایی ذیربط است.

کد مطلب: ۶۲۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمداله داد در جلسه بررسی واگذاری فضا و زمین های مورد نیاز برای ساماندهی و ایمن سازی شبکه برق بازار اراک، افزود: کارشناسی مجدد جهت تعیین نقاط و زمین های مورد نیاز با حضور کارشناسان شرکت توزیع برق و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان انجام شد واقدامات قانونی در این زمینه جهت تسریع پروژه جامع بهینه‌سازی شبکه توزیع برق بازار تاریخی اراک ضروری است.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح 90 میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: بهینه سازی شبکه برق بازار تاریخی اراک و اجرای هوشمندانه فعالیت های عمرانی موجبات حفظ این مجموعه تاریخی خواهد شد.

مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان مرکزی نیز با توجه به مبحث مهم ایمن سازی شبکه برق جهت تردد و پیشگیری از بروز حوادث برای شهروندان با واگذاری زمین برای احداث پست های زمینی برق را لازم دانست.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مجموعه بازار اراک بر اساس طرحی از پیش اندیشیده احداث شده است و بر خلاف بازارهای دیگر مسیر آن به صورت آزاد و منحنی نیست، افزود: مسیرها منظم و دارای تقارن هندسی هستند که صیانت از این اثر ماندگار، تلاش همگانی را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار