استاندار اردبیل:

50 هزار طرح اقتصادی در استان اردبیل در دست اجرا است

استاندار اردبیل گفت:50 هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی در این استان در دست اجرا است که در صورت تکمیل اشتغال زیادی را برای جوانان ایجاد می کند.

کد مطلب: ۶۲۱۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در نشست وزیر ورزش و جوانان با جامعه ورزش و سازمان های مردم نهاد اردبیل افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید چهار مگا پروژه را در استان تعریف کرده و پیگیری کردیم که بحمدالله این چهار پروژه در مرحله تحقق است .
وی اضافه کرد: اولویت ما در استان اشتغال جوانان است و قدم های خوبی در این راستا برداشته شده است .
استاندار اردبیل گفت: در کنار فعالیت های اقتصادی در استان از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی غفلت نشده بطوریکه شاهد تشکیل 38 سازمان مردم نهاد در استان هستیم و در آینده هم این سازمان ها توسعه خواهند یافت .
خدابخش با اشاره به قابلیت های استان اردبیل در حوزه ورزش افزود: این استان قهرمان پرور است و ورزشکاران ما در عرصه های مختلف موفقیت های بزرگی را بدست آورده اند .
وی با بیان اینکه ورزش باید در اقتصاد استان نقش آفرینی کند، اظهار کرد: با این هدف برگزاری مسابقات آسیایی والیبال را پیشنهاد دادیم تا گردشگری ورزشی در استان رونق بگیرد .
ایوب بهتاج ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این مراسم گفت: اردبیل دومین استانی است که ورزشکارانش بیشترین مدال المپیک و پاراالمپیک را کسب کرده اند و ظرفیت و توانمندی این منطقه در دیگر استان ها وجود ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار