نخستین همایش ملی پژوهش های نوین میان رشته ای و کاربردی در علوم انسانی

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: نخستین همایش ملی پژوهش های نوین میان رشته ای و کاربردی در علوم انسانی، 30 تیر ماه 96 در شیراز برگزار می گردد.

کد مطلب: ۶۲۰۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، فرهاد اسماعیلی اظهار داشت: نخستین همایش ملی پژوهش های نوین میان رشته ای و کاربردی در علوم انسانی30 تیر ماه 96 در آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز برگزار می شود.

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز افزود: این همایش در محورهای زبان و ادبیات، تاریخ و مردم شناسی، الهیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و حقوق، مدیریت، اقتصاد و بانکداری و برخی دیگر از رشته های مرتبط با علوم انسانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال چکیده و اصل مقالات به این همایش، 10 تیرماه 96 می باشد که جزئیات آن بر روی سامانه www.confe.ir قرار گرفته است.

اسماعیلی ابراز داشت: این همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز، سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز، مدیریت گردشگری و امور زیارتی مرکز شیراز شناسی، دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی، بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در فارس و موسسه آموزش های غیر انتفاعی و غیر دولتی حافظ شیراز برگزار می شود.

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز افزود: این همایش فرصت بسیار خوبی برای فرهنگیان سراسر کشور، اساتید دانشگاه و محققان برجسته کشور می باشد تا نتایج تحقیقات خود را در جهت رشد و گسترش علوم انسانی کشور ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار