مدیریت آموزش و پرورش منطقه امام زاده برگزار کرد :

جشن بزرگ خانوادگی فرهنگیان

به مناسبت نکوداشت مقام معلم ، جشن بزرگ خانوادگی فرهنگیان منطقه امام زاده- بادرود ، با حضور مسئولین وجمع کثیری از معلمان شاغل و بازنشسته ، به همراه خانواده خود در سالن ورزشی شهید خارآبادی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۰۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا منطقه امام زاده(بادرود) ، در این جشن حجه الاسلام قاسمی امام جمعه شهر بادرود ، معلمان را مایه فخر و مباهات هر کشوری دانست و گفت : همان گونه که طبیب، بیماری را درمان می کند، معلم نیز نادانی را از بین می برد و همیشه منجی بشریت بوده و هست .

حسین ماهیان رئیس اداره آموزش و پرورش ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شیهد مرتضی مطهری ، به مصداق این کلام شریف حضرت محمد مصطفی (ص) که فرمود " انی بعثت معلما " و یا این فرموده حضرت علی (ع) " من علمی حرفا فقد صیرنی عبدا" جایگاه رفیع معلمان را تشریح نمود. ایشان در جمع معلمان ، خبر احداث خانه معلم و پژوهش سرای دانش آموزی توسط پروفسور رحمت اله صفایان را اعلام نمود و از مساعدت های خیر محترم حاج محمود ترابیان و مدیریت بیمه معلم تقدیر نمود .

وی به همراه مسئولین منطقه با اهداء هدایایی ، از 13 معلم نمونه سال تحصیلی 96-95 و 13 خانواده معزز شهداء دانش آموز و معلم ، تجلیل به عمل آورد .

در این مراسم آقای صفاری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، به هرکدام از معلمان نمونه کارت هدیه ای اهداء نمود و ریاست اداره آموزش و پرورش طی سخنانی از حمایت های ایشان تقدیر و تشکر نمود .

با قرائت دکلمه یاد و خاطره معلمان فقید من جمله مرحومه لیلی فردوسی گرامی داشته شد .

اجرای برنامه های شاد و متنوع و موسیقی سنتی به صورت زنده از دیگر اقداماتی بود که با اجرای مجری توانمند ابراهیم ماهیان همراه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار