هاشمی در گفتگو با پانا:

هنوز هیچ بازیکنی از مهرام جدا نشده/ صمد نیکخواه بهرامی با ما قرارداد دارد

خبرگزاری پانا: سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه نیکخواه بهرامی جایی نمی‌رود، گفت: آدم هایی که حرف های من را متوجه نمی شوند، خیلی چیزها را نمی فهمند.

کد مطلب: ۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا تصریح کرد: قرار است از روز شنبه تمرینات را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا شروع کنیم. پس از سپری کردن 10 روز راهی این مسابقات می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیکخواه بهرامی، کامرانی و آفاق، تیم مهرام را در این رقابت ها همراهی می کنند؟ افزود: مگر قرار بود که صمد، مهدی و حامد نباشند؟ قراردادهای بازیکنان به صورت خاصی است. صمد نیکخواه بهرامی هیچ جا نرفته و مهدی هم درحال تمرین کردن است. این سه بازیکن تیم را در جام باشگاههای آسیا همراهی می کنند چرا که حضور در این بازی‌ها جزئی از قراردادهای آنها است. ضمن اینکه هنوز هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نشده است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: هر سه بازیکن با تیم ما قرار دارند و طبق قوانین و مقررات جاری اگر با تیمی قرار داد داشته باشند، باید در آن باقی بمانند و اگر قراردادی نداشته باشند می توانند بروند.

وی اظهار داشت: صمد هیچ جایی نخواهد رفت. او به خوبی می‌داند که چرا من چنین حرفی را می زنم. صمد شاگردم است و او را به خاطر توانایی های فنی اش نگه نمی‌دارم. او کارهای بزرگی برای بسکتبال کرده است. صمد علاوه بر بازیکن، انسان بزرگی هم است. آدم هایی که حرف های من را متوجه نمی شوند، خیلی چیزها را نمی فهمند.

هاشمی در خصوص شرایط کامرانی و آفاق گفت: در خصوص قراردادها باید با باشگاه صحبت کنید. طی این سال ها وقتی که بازیکنی با باشگاه قرار داد دارد، وارد چنین بازی‌های نشده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار