مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین:

آموزش های اخذ رأی الکترونیکی در قزوین ارائه می شود

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شده، قبل از انتخابات در اماکن عمومی تعدادی از صندوق های الکترونیکی نصب و آموزش های لازم در زمینه چگونگی اخذ رای به مردم ارائه شود.

کد مطلب: ۶۱۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان قزوین، فرامرز مرادی در خصوص برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان انتخابات، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، قبل از انتخابات در اماکن عمومی تعدادی از صندوق های الکترونیکی نصب و آموزش های لازم در زمینه چگونگی اخذ رای به مردم ارائه می شود.

وی افزود: برنامه های آموزشی در این ارتباط در دست تهیه است که از طریق صدا و سیما پخش می شودو همچنین بروشورها و تراکت هایی هم برای آموزش نحوه رای دادن الکترونیکی و مراحل آن در دست تهیه است که در زمان مقتضی توزیع می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تصریح کرد: آموزش های عمومی لازم در خصوص انتخابات الکترونیکی به واجدان شرایط شرکت در انتخابات ارائه می شود و در این راستا افرادی که در سطح شهرستان های استان آموزش های لازم را دریافت کرده اند تا آموخته های خود را به مردم انتقال دهند و آنان را برای شرکت در انتخابات الکترونیکی آماده نمایند.

مرادی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شده، قبل از انتخابات در اماکن عمومی تعدادی از صندوق های الکترونیکی نصب و آموزش های لازم در زمینه چگونگی اخذ رای به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی آموزش برای رأی‌گیری به صورت الکترونیکی امری ضروری است، اظهارداشت: آموزش الکترونیکی انتخابات در مساجد، پایگاه نماز جمعه، ادارات پر تردد و مکان‌های پرجمعیت اجرا و از مردم این شهر در خواست می‌شود در برنامه آموزشی شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: در این همایش آموزشی موضوعاتی چون قانون شوراها و ریاست جمهوری و همچنین آئین نامه های شورای های شهری و روستایی و فرآیند انتخابات الکترونیک مطرح و آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار