امام جمعه موقت مهرشهرکرج:

در انتخابات با دروغ و تهمت اخرت و دنیای خود را تباه نکنیم

نماز جمعه هشتمین روز اردیبهشت ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ولیزاده امام جمعه موقت مهرشهراقامه یافت که وی به مواردی چون تقوا، پرهیزکاری و ارزش های انسانی اشاره و تصریح کرد: در انتخابات با دروغ و تهمت اخرت و دنیای خود را تباه نکنیم.

کد مطلب: ۶۱۷۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج، امام جمعه موقت مهرشهر کرج با اشاره به هویت اصلی مومنان، یعنی تقوا خطبه اول را آغاز کرد و ضمن بیان این خطبه گفت: شان انسانی همواره در پی تقوای اوست و این بدان معناست که باید همواره همه ما در گفتار، رفتار و حتی شنیدارمان دقت داشته باشیم و از هرانچه که ما را از جهت توحید باز میدارد دوری گزینیم.

وی در این خطبه با بیان سخنی از امام حسین (ع) مبنی بر اینکه هرکس رضایت مردم را طلب کند در مقابل خشم خداوند، پروردگار نیز وی را به همان مردم واگذار می کند، اظهار کرد: در مقابل خشم و غضب خداوند متعال نمی توان رضایت مردم را جلب کرد.

اما جمعه موقت مهرشهر شاخصه یک انسان پرهیزکار و مومن را توجه به رضایت خدا دراراتباط با امور وی برشمرد و تصریح کرد: درانتخابات پیش رو مراقب باشیم بخاطر مسولیت های خود و دیگران با دروغ و تهمت دنیا و آخرت خود را تباه نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ولیزاده ادامه داد: وقتی کارهای یک مسئول را تایید، تبلیغ و از آن دفاع کنیم در عملکرد او شریک هستیم.

وی خطاب به روحانیون جامعه افزود: وظیفه طلبه ها و روحانیون بیان خصوصیت ها و نشانه های یک فرد مسلمان و عدم تایید بدرفتاری های افراد است.

امام جمعه موقت مهرشهر گفت: فردی که دراین روزها برای قبول مسولیت ها انتخاب می کنید اهل خیانت، کینه و در نهایت فریب عموم مردم نباید باشد و با صداقت تمام و به دور ازظاهرسازی صحبت کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ولیزاده در پایان خطبه اول خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری با صراحت گفت: این چند روزه اگر با صداقت پیش بروید و حتی اگر رای هم نیاورید بهتر از دروغ و فریب کاری است چراکه شیعیان طبق گفته امام حسین (ع) اهل فریب کاری نیستند.

خبرنگار افتخاری پانا: راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار