برگزیدگان ششمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم تجلیل می‌شوند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: برگزیدگان ششمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم تجلیل می‌شوند.

کد مطلب: ۶۱۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید علی ساداتی با اعلام این خبر گفت: برگزیدگان ششمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم مازندران در مراسم اختتامیه روز شنبه 2 اردیبهشت که در اردوگاه بادله ساری برگزار می شود، تجلیل خواهند شد.

ساداتی با بیان اینکه از اهداف این جشنواره می توان به تعمیق باورهای دینی و مذهبی در کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان اشاره کرد، افزود: اطلاع رسانی وآگاه سازی از طریق گروه همسالان با هدف نفی رفتارهای پرخطر، توانمند سازی، ظرفیت سازی وجلب مشارکت نوجوانان برای ترویج شیوه های زندگی سالم، و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی از جمله دیگر اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به عناوین و محورهای فراخوان جشنواره، ابراز داشت: بخش دانش آموزی در 8 محور شامل مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری، ایده پردازی، نرم افزار چند رسانه ای وانشاءنویسی از مهرماه 95 آغاز شد که 12 هزار دانش‌آموز مازندرانی در آن شرکت کردند.

ساداتی تصریح کرد: از این 12 هزار نفر آثار 3 هزار و 500 نفر به مرحله استانی راه یافت که از این میزان 200 نفر به عنوان نفرات منتخب برگزیده شده و در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران موضوعات جشنواره را شامل شیوه‌های زندگی سالم و عاری از مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها، پیشگیری از استعمال دخانیات و رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب‌های غیر عمدی وخشونت، سلامت روان و نشاط اجتماعی ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار