مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی ابتدایی و متوسطه نظری خبر داد:

تولید 3 کتاب‌ برای مدارس خارجی در ایران/آموزش زبان فارسی به خارجی ها

مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی ابتدایی و متوسطه نظری با اشاره به تولید کتاب هایی برای تدریس در مدارس خارجی و بین المللی فعال در کشور گفت: این کتاب ها در 3 محور "زبان فارسی"، "فرهنگ و تمدن ایران و اسلام" و "اخلاق و تربیت اسلامی" تدوین می شوند.

کد مطلب: ۶۱۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

محمود امانی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص کتاب‌های تالیفی برای مدارس بین المللی فعال در ایران گفت: در تهران مدرسه ای بین المللی داریم که با سیستم (Tehran International School) TIS کار می کند. ما برنامه درسی این مجموعه را در 3 محور تامین می کنیم. این کتاب ها همچنین در تمام مدارس خارجی که در ایران فعالیت می کنند از جمله مدارس سفارتخانه ها لازم التعلیم هستند.

وی تاکید کرد: این عرف بین الملل است که کشورهای میزبان برخی دروس اجباری را برای مدارس خارجی فعال در خاک خود درنظر می گیرند.

مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی ابتدایی و متوسطه نظری با اشاره به محورهای کتاب های تولیدی گفت: زبان فارسی، فرهنگ و تمدن ایران و اسلام و اخلاق و تربیت اسلامی 3 محور هستند که هر یک شامل چندین کتاب برای پایه های مختلف خواهند بود.

امانی طهرانی با اشاره به مراحل تالیف کتاب های مورد نظر گفت: تالیف کتاب های زبان فارسی به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل اعتبار بخشی را طی می کند. کتاب های دو شاخه دیگر هم در دست تالیف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار