وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

باید از همه امکانات برای توسعه شهرستان بشریه استفاده شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، که صبح امروز در جلسه شورای اداري شهرستان بشرويه و در جمع مسئولين اين شهرستان سخن مي گفت، با بيان اين مطلب، به خشکسالي هاي چندين ساله در شهرستان بشرويه اشاره کرد و افزود: به رغم خشكسالي هاي چندين ساله، شهرستان بشرويه از نعمت بزرگتري كه همان نيروي انساني و منابع انساني است، برخودار مي باشد.

کد مطلب: ۶۱۳۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ،دکتر محمود واعظي، اظهار داشت: امروزه، برخلاف گذشته، اين مغزافزارها هستند که تعيين كننده بوده و معادلات را دستخوش تغيير مي كنند نه وجود منابع زيرزميني و رو زميني.


وی ادامه داد: وجود نیروی انساني متعهد و متخصص، نعمت بزرگي است که خداوند به اين منطقه عنايت کرده که بايد از آنها به بهترين نحو ممكن استفاده شود.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اينکه فضاي مجازي دنيا را متحول کرده است، افزود: امروزه با وجود رشد وسايل ارتباط جمعي، مرزها برداشته شده و فاصله ها به حداقل رسيده است.

واعظی، با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری محترم به مردم شريف استان و مردم ولايتمدار بشرويه گفت: سياست دولت تدبير و اميد، توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه يافته است که در تخصيص اعتبارات و امکانات اين امر محقق شده است.


وی با اشاره به سیاست خارجی نادرست دولت گذشته و قطع ارتباط با بسياري از کشورهاي دنيا افزود: امروزه با افزايش تعامل مي توانيم ارتباط بسيار خوب وسازنده اي در حوزه هاي اقتصادي ، سياسي و... با کشورهاي دنيا داشته باشيم تا از اين راه بتوانيم از همه ظرفيت هاي کشور ثروت آفريني نماييم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به ظرفیت هاي خوب استان خراسان جنوبي اشاره کرد و ادامه داد: استاندار خراسان جنوبي طي چند ماه اخير در همه حوزه ها فعاليت هاي بسيار مناسبي داشته و براي توسعه زيرساخت هاي آي . تي و آي . سي . تي در استان شاهد پيگيري هاي مجدانه ايشان بودم.


واعظی، با بیان اینکه در سه سال اخير، بيش از ۵۵ ميليارد ريال براي توسعه زيرساخت هاي آي . تي و آي . سي . تي در شهرستان بشرويه سرمايه گذاري صورت گرفته است، افزود: در شرايط فعلي، شبکه انتقال آي . سي . تي در شهرستان بشرويه نسبت به ابتداي دولت يازدهم دو برابر شده و پهناي باند نيز به ۳ برابر افزايش يافته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵ روستای شهرستان بشرويه از اينترنت برخوردار شده اند، افزود: تا پايان دولت يازدهم، تعداد ۱۱ روستاي ديگر در اين شهرستان نيز از اينترنت برخوردار خواهند شد.


وی با اشاره به اینکه در مجموع، شرکت مخابرات و همراه اول حدود ۲۰ میليارد ريال در سال گذشته و ايرانسل حدود ۵ ميليارد ريال در شهرستان بشرويه سرمايه گذاري کرده اند، گفت: تا پايان دولت يازدهم، ۲۰ ميليارد ريال ديگر در اين حوزه ها در سطح شهرستان سرمايه گذاري خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار