اجرای طرح کارورزی و کارآموزی هنرستان‌های مازندران در تابستان

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از اجرای طرح کارورزی و کارآموزی هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای در تابستان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی با اعلام این خبر گفت: طرح کارورزی و کارآموزی در راستای مهارت آموزی و آموزش همراه با اشتغال در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل و توانمندی هنرجویان و امکانات هنرستان ها اظهار کرد: اردوی کار در تابستان با هدف مهارت آموزی دانش آموزان و حرکت به سمت تولید اشتغال انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: نقش فرهنگی آموزش وپرورش نیز با اجرای هرچه بهترطرح کارورزی و کارآموزی می تواند برجسته شود.

قاسمی با تاکید بر اجرای طرح کارورزی و کارآموزی به صورت رایگان در تابستان امسال خاطرنشان کرد: در رشته‌ها ی مختلف دانش‌آموزان با اصول فنی کسب و کار آشنا می‌شوند و شیوه‌های کار با امکانات فنی را می‌آموزند.

وی خواستار بکارگیری ایده‌های جذاب و بکارگیری دانش‌آموزان خلاق شد و افزود: مدیران ایده های جذاب را در بکارگیری دانش آموزان با هدف اجرای طرح های کارآموزی و کارورزی را مدنظر قرار دهند.

قاسمی همچنین بر زمینه‌یابی برای استفاده از ظرفیت‌های درونی و ایجاد درآمد برای دانشآموزان کارورز تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد کارآموزی و کارورزی، برای حفظ منابع فیزیکی آموزش و پرورش می توانند نقش حمایتی معلمان و همچنین مباحث مالی را در طرح به صورت کامل بررسی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار