رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت:

هنرستان های کاردانش نقش ویژه ای در مهارت آموزی دارند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در آیین تجلیل از هنرجویان هنرستان کاردانش شهیده قایدی بردخون گفت : هنرستان ها و مدارس کاردانش نقش ویژه ای در تقویت مهارت آموزی دارند.

کد مطلب: ۶۱۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بردخون ، محمودی افزود: در سال های اخیر گرایش به آموزش فنی حرفه ای و کاردانش در بین دانش آموزان و خانواده ها افزایش یافته و آمار هنرآموزان نسبت به گذشته بیشتر شده که این نشانگر کارآیی رشته ها و تأثیر آن بر دانش آموزان در زمینه اشتغال پایدار می باشد.

محمودی از تلاش و فعالیت دانش آموزان هنرستان های کاردانش منطقه بردخون تقدیر نمود و اضافه کرد: توران قاسمی هنرجوی کلاس سوّم رشته نقشه کشی ساختمان از هنرستان دخترانه شهیده فاطمه قایدی در بین هنرجویان هنرستان های استان بوشهر موفق به کسب مقام اوّل در آزمون پیشرفت تحصیلی شده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خاطرنشان کرد: کلاس سوّم رشته نقشه کشی هنرستان شهیده قایدی در مجموع رتبه اوّل استان و کلاس دهم این هنرستان موفق به کسب رتبه دوّم استانی در زمینه آزمون پیشرفت تحصیلی شده است .

وی از دانش آموزان خواست تا با تلاش و جدیت بیشتر برای راهیابی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همت کنند تا سهمی در توسعه و پیشرفت منطقه داشته باشند.

در ادامه با تقدیم هدایایی از دانش آموزان برتر تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار