فرماندار جاسک در گفت و گو با پانا:

جاسک می تواند به بهشت گردشگران جنوب شرق کشور تبدیل شود

فرماندار جاسک گفت: با ایجاد زیر ساخت ها ازجمله راه های دسترسی مناسب و مکانهای تفریحی و اقامتی این شبه جزیره می تواند به بهشت گردشگران در جنوب شرق کشور تبدیل شود.

کد مطلب: ۶۰۹۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: متاسفانه در گذشته توجهی به ایجاد زیر ساختها جهت رفاه مسافران و گردشگرانی که به شهرستان جاسک سفر می کنند نشده و این کار خدمات دهی ما را به آنها با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: ما جهت رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی در دو مکان سنگ سیاه و پارک ساحلی در ساحل این شهرستان آلاچیق و سکوی استراحت به همراه سرویس بهداشتی و حمام عمومی مناسب ساخته ایم که متاسفانه در گذشته اصلا وجود نداشته و این رضایت مندی مسافران را به همراه داشته است.


احمدی اظهار داشت: متاسفانه تا کنون هیچ گونه شرکت یا موسسه ی گردشگری و تفریحی در این شبه جزیزه زیبای ایران فعالیت نداشته و امسال با دعوت از شرکتها و موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند نهایتا دو شرکت گردشگری دلفین طی این مدت در خورساحل لوران و روستای ساحلی بهل با جابجایی مسافران از روستا تا خور خلاصی به خدمات دهی به گردشگران و مسافران نوروزی پرداخته اند.

فرماندار جاسک عنوان کرد: با ساختن گپر که یک نوع از خانه هایی است که برخی از روستاییان جاسک در آن زندگی می کنند و قرار دادن لباس های و صنایع دستی و پختن غذاهای محلی و بومی به معرفی آداب و رسوم فرهنگ این منطقه پرداخته ایم که مورد استقبال بسیار خوب گردشگران قرار گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: با ایجاد زیر ساخت ها از جمله راه های دسترسی مناسب و مکانهای تفریحی و اقامتی این شبه جزیره می تواند به بهشت گردشگران در جنوب شرق کشور مبدل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار