برخورد قاطعانه پلیس با هنجار شکنان مراسم چهارشنبه آخر سال

رییس پلیس پیشگیری استان مرکزی از برخورد قاطعانه پلیس با هنجار شکنان مراسم چهارشنبه آخر سال در این استان خبر داد و گفت: هنجار شکنان تا پایان تعطیلات در بازداشت پلس خواهند ماند.

کد مطلب: ۶۰۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی، عین الله کلهر با اشاره به ماموریت های پایان سال به خصوص چهارشنبه آخر سال افزود: در سال های اخير،‌ برخي از اقدامات افراد هنجار شکن سبب شده است كه در شب چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث ناگواری در استان باشیم.

وی با بيان اين نکته که پلیس هم گام با مردم به استقبال مراسم عيد نوروز مي رود افزود: با تمهيدات پيش بيني شده و اقداماتي که قرار است اجرايي و عملياتي شود براي تامين امنيت چهارشنبه آخر سال در خدمت شهروندان هستیم.

رییس پلیس پیشگیری استان مرکزی به تشديد برخورد با هنجار شکنان و عرضه كنندگان مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال اشاره و بیان کرد: با هماهنگی و تفاهم نامه پلیس با دستگاه قضایی در صورت برهم زدن نظم و امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت توسط برخی از افراد، هنجارشکنان تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند بود و وسائط نقلیه این افراد نیز توقیف خواهد شد.

کلهر با اشاره بر اينكه چهارشنبه آخرسال به صورت خانواده محور و با نظارت والدین برگزار شود اظهار داشت: اگر تغيير در فرهنگ چهارشنبه آخر سال رخ ندهد بايد شاهد رخ دادن حوادث اين چنيني نيز باشيم كه هزينه هاي مادي و معنوي بسياري را در پي خواهد داشت.

وي ملاك برنامه ريزي پليس در شب چهارشنبه آخر سال را منطبق با قانون خواند و ابراز داشت: كليه برنامه عملياتي پليس در راستاي تامين حفظ و امنيت شهروندان و كاملا منطبق با قانوني اجرايي مي شود و با هر گونه ناهنجاري برخورد شديد قانوني انجام خواهد پذيرفت.

رئیس پلیس پیشگیری استان مرکزی گفت:‌ با برنامه ريزي هاي انجام شده تمهيدات شدآمدي و انتظامي لازم براي ايجاد انتظامي بخشي مطلوب در چهارشنبه آخر سال انديشيده شده است و هماهنگي لازم با ديگر دستگاه هاي اجرايي نيز انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار