معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فردوس خبر داد:

پایان مسابقات یازده گانه قرآن، عترت و نماز فردوس با معرفی نفرات برتر

مسابقات یازده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و مسابقات پنج گانه قرآن فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فردوس با معرفی نفرات برتر پایان پذیرفت.

کد مطلب: ۶۰۶۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

مهدی آبیار معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فردوس درگفتگوباخبرنگار پانا ضمن اعلام این خبر افزود: این دوره که سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و همچنین هفتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان بود، امسال با تلاش همکاران پایان پذیرفت.


آبیار در ادامه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی، داوران، مدیران، معاونین و مربیان، مسابقات را فرصت خوبی برای دانش آموزان وفرهنگیان دانست وگفت : درطول برگزاری این دوره از مسابقات نهایت سعی تمامی همکاران براین بوده است که برنامه قرآنی منظم ومفصلی در شأن قرآن آموزان را داشته، ومسابقات را فرصت مناسبی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی برشمرد .


عبداله افخمی راد کارشناس قرآن، عترت و نماز مدیریت نیز با اشاره به برگزاری مرحله آموزشگاهی این مسابقات با شرکت 6577 دانش آموز دختر و پسر تمامی مقاطع تحصیلی در هفته گرامیداشت قرآن کریم(هفته آخر آذر ماه) سال جاری آغاز و از این تعداد 1031 نفر در مرحله شهرستان در 11 رشته قرائت ترتیل و تحقیق، تفسیر و حفظ عمومی و ویژه قرآن، اذان، احکام، انشا نماز، مداحی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در طی یک ماه(بهمن ماه) شرکت نمودند.


افخمی راد ادامه داد: از دانش آموزان شرکت کننده 102 نفر در مقطع متوسطه دوره اول و دوم که حائز رتبه اول شده اند به مسابقات استانی که در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال 96 در مرکز استان برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.


وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگیان با شرکت بیش از 550 نفر از همکاران افزود: این مسابقات در 5 رشته قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم، احکام و نهج البلاغه برگزار، که 7 نفر برگزیده مسابقات جهت شرکت در مرحله استانی مسابقات معرفی گردیدند.


وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل اجرایی مسابقات، مدیران، معاونین و مربیان محترم، برای دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در مرحله استانی آرزوی موفقیت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار