معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان:

آموزش و پرورش یکی از ارکان های مهم توسعه و رشد هر جامعه است

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان فومن که عصر چهارشنبه در سالن شهید بهشتی این اداره برگزار شد، اظهار کرد: جامعه فرهنگیان کشور نقش تأثیرگذاری در همه عرصه ها به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام داشتند.

کد مطلب: ۶۰۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: فرهنگیان در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل سوم و چهارم انقلاب نقش مهمی ایفا می کنند.

محمد امجدی با اشاره به توطئه دشمنان برای دوری و انحراف جوانان از اهداف و آرمان های نظام اسلامی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و جلب حضور حداکثری مردم به ویژه نسل جوان اشاره کرد و گفت: فرهنگیان در این عرصه نیز نقش آفرین بوده و با توجه به ارتباط با رأی اولی ها می توانند سبب حضور باشکوه و گسترده این نسل در انتخابات شوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان آموزش و پرورش را یکی از ارکان های مهم توسعه و رشد هر جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به مسائل حوزه آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات رئیس سابق اداراه آموزش و پرورش شهرستان فومن، تصریح کرد: عملکرد حوزه آموزش و پرورش در شهرستان فومن طی سال های گذشته مطلوب و قابل قبول بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار