معاون پرورشی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

برگزاری برنامه های متنوع هفته امور تربیتی در دلیجان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان با اشاره به اینکه تأسیس نهاد امور تربیتی اقدامی ارزشمند از سوی شهیدان رجایی و باهنر بود گفت: به مناسبت هفته امور تربیتی برنامه های متنوعی برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۰۱۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

محسن رفیعی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: این هفته فرصتی مناسب برای ترویج آموزه‌های قرآنی و دینی میان دانش‌آموزان است.

وی با تشریح برنامه‌های ویژه این هفته در شهرستان دلیجان ادامه داد: مراسم تجلیل از مربیان و معاونان حوزه پرورشی، مشاوران، عوامل اجرایی کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی و مربیان تربیت بدن در یکی از اماکن متبرکه شهرستان برگزار و از مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران تجلیل و تقدیر خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان به دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته در این شهرستان اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده محمد علی جلالی ‌شهید حوزه امور تربیتی، برگزاری دوره های آموزشی و ضمن خدمت، شرکت معاونین و مربیان برتر پرورشی در مراسم استانی روز هشتم اسفند از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته خواهد بود.

رفیعی اظهار داشت: در خصوص روز شمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی بیان کرد: یکشنبه 8 اسفند، روز امور تربیتی و میثاق با شهیدان رجایی و باهنر و حفظ محتوای انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران ، و دوشنبه 9 اسفند، روز امور تربیتی و بزرگداشت نخبگان امر تربیت و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی نامگذاری شده است.

وی ابراز داشت: سه‌شنبه 10 اسفند، روز امور تربیتی و فرهنگ اسلام- ایرانی، تبیین و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، چهارشنبه 11 اسفند، روز امور تربیتی و تربیت در سایه تمسک به قرآن کریم و عترت علیهم‌السلام و ولایت ‌مداری و پنجشنبه 12 اسفند، روز امور تربیتی و بصیرت‌افزایی و پویایی در تربیت اسلامی و سواد رسانه‌ای نام دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان گفت: جمعه 13 اسفند، روز امور تربیتی و پرورش و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و

شنبه 14 اسفند روز امور تربیتی و تعلیم و تربیت عقلانی بر مبنای سبک زندگی متعالی در قالب هنر، با رویکرد فطرت‌گرایی توحیدی نام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار