همایش الگوهای مناسب تدریس و تجلیل از منتخبان تدریس ناحیه 2 ارومیه

همایش الگوهای مناسب تدریس و تجلیل از منتخبان استانی و منطقه ای تدریس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه پیش از ظهر امروز در سالن امام علی (ع) این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «محمد مجرد» در این همایش با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بالای علمی در معلمان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه، اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه و پیشرفت کشور هستیم باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم چرا که راه بالندگی ورشد هر کشوری از آموزش و پرورش آغاز می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با تاکید بر ارتقاء سطح علمی و توانمندی فرهنگیان خصوصا معلمان، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی آموزش و پرورش و در راس آنها معلمان با دانش و توانمندی های روز آشنا و پژوهش محوری و خلاقیت را دراولویت فعالیت های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان کشورمان خواهند بود و رشد و تعالی نظام به توانمندی آنها در بخش های مختلف بستگی دارد، خاطرنشان کرد: در این میان نیازمند توجه ویژه به دوره تحصیلی ابتدایی هستیم چراکه این مقطع حساس ترین و موثرترین دوره تحصیلی برای دانش آموزان است.

گفتنی است در این همایش از نفرات برتر الگوهای تدریس استانی و منطقه ای، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه تجلیل شد و اکران عمومی تدریس 2 نفر از معلمان منتخب پایان بخش برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار