رسانه های اسپانیایی خبر دادند/

آینده لوئیز انریکه در بارسلونا روی هواست

رسانه های اسپانیایی از احتمال جدا شدن راه لوئیز انریکه و باشگاه بارسلونا خبر می دهند.

کد مطلب: ۵۹۸۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ به دنبال شکست نابود کننده 4-0 بارسلونا در خانه پاری سن ژرمن برابر این رقیب و احتمال بسیار زیاد وداع بارسا در مرحله یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان اروپا، برخی رسانه های مطرح اسپانیایی از بی اعتمادی پیش آمده در رختکن بارسلونا صحبت می کنند.

در گزارشی به نقل از آ اس، منبع رادیویی کوپه مدعی شد، آینده مربیگری لوئیز انریکه در بارسلونا روی هواست و احتمال می رود این مربی به دلیل کسب نتایج ضعیف، دیگر به نسبت گذشته با اصرار مدیران مبنی بر تمدید قراردادش مواجه نشده و در پایان فصل تیم را ترک کند. این تنها بخشی از نا امیدی ها به لوئیز انریکه است و بخش دیگر بازیکنان کلیدی ترکیب بارسلونا هستند که اکنون با سر خوردگی از شکست تحقیر آمیز در پاریس مواجه هستند.

آن طور که گفته می شود، این رابطه نه چندان دوستانه میان انریکه و بازیکنانش در زمان حال پدید نیامده، بلکه از ابتدای فصل تا الان و باختن قافله رقابت در لالیگا به رئال مادریدی که دو بازی کمتر از بارسا دارد و صدرنشین است، جو رختکن تیم را نا آرام کرده است. بازیکنان بیش از اندازه از ناکامی هایی که در این فصل با توقف برابر آلاوز، سلتاویگو، اتلتیکو، مالاگا، سوسیداد، رئال مادرید، ویارئال و بتیس تجربه کرده اند، خسته به نظر می رسند.

نشریه دیاریو اسپورت کاتالان نیز احتمال خداحافظی زودهنگام انریکه و بارسلونا و سپرده شدن هدایت تیم تا انتهای فصل به دست دستیار اول انریکه در بارسا یعنی خوان کارلوس اونزوئه را رد نکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار