معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس مطرح کرد:

خودداری مردم از انجام سفر های غیر ضروری طی روز های آتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با توجه به پیش بینی بارش های سیل آسا طی روزهای آتی، از شهروندان استان فارس و شهر شیراز تقاضا می شود که تا روز شنبه سی ام بهمن ماه جاری از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

کد مطلب: ۵۹۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، خلیل رضائیان یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان فارس افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاهها با هدف جلوگیری از ایجاد مشکل برای دانش آموزان و دانشجویان انجام می شود و لذا از خانواده ها تقاضا می شود که در صورت اعلام تعطیلی از انجام سفر خودداری کنند.
معاون امور عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یک سری مصوباتی نیز به همراه داشت که از جمله اینکه پروژه ها و کارگاههای سازندگی مستقر در مسیر رودخانه ها و مکان هایی که احتمال آب گرفتگی وجود دارد با حفظ آماده باش تجهیزات و نیروها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری تعطیل شود و همچنین فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی نیز برای روزهای آتی حتما کشیک 24 ساعته داشته باشند.
وی تصریح کرد: آن دسته از معابر و پل ها در نقاط مختلف استان و شهر شیراز و همچنین کنار گذر رودخانه خشک شیراز نیز چنانچه تشخیص داده شود که باز بودن آنها ممکن است خطری برای شهروندان ایجاد کند با اعلام ستاد مدیریت بحران و همکاری راهنمایی و رانندگی مسدود خواهند شد.
رضائیان، از شهروندان خواست که به توصیه هایی که از سوی ستاد مدیریت بحران استان اعلام می شود دقت کرده و آنها را رعایت کنند.
در این جلسه دستگاههای امدادی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و همچنین میزان آمادگی برای مقابله با هر حادثه ای ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار