همزمان با دهه فجر؛

همایش فرهنگیان بسیجی قم با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر»برگزار شد

همایش فرهنگیان بسیجی استان قم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ظهر امروز پنجشنبه 21 بهمن در سینما تربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان طی سخنانی با گرامیداشت و تبریک ایام مبارک دهه فجر، حضور فرهنگیان بسیجی را در محفل امر به معروف و نهی از منکر در آستانه یوم الله 22 بهمن، فرصتی مغتنم و با ارزش دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی معاون پیشگیری دادگستری استان قم نیز با اشاره به رسالت کلیدی معلمان در احیای فریضه امربه‌معروف در جامعه و به‌ویژه ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با این موضوع مهم اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین معروف حفظ و تقویت نظام اسلامی است و در این راه همه باید احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی داشته باشیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است از این رو مردم و هم مسئولان و نخبگان باید این فرمایش امام راحل را در همه شرایط در نظر بگیرند و بدان اهتمام داشته باشند.

در این همایش، علم خواه از قاریان برگزیده و از معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش به همراه فرزندش تواشیح اجرا کردند، گروه سرود دانش آموزی آوای مهراز هنرستان محتشم کاشانی، به اجرای سرود انقلابی پرداخت، وصیتنامه شهید مدافع حرم، عبدالصالح زارع قرائت شد و همچنین کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر پخش گردید.

توزیع بروشورهای فرهنگی و همچنین جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت نیز از بخش های حاشیه ای این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار