مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد :

پرورش نخبگان علمی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد رشد همه جانبه علم و تکنولوژی و فرهنگ در کشور هستیم و این ثمره تلاش دانش آموزان و معلمان و خانواده هاست و انقلاب و نظام به وجود چنین آینده سازانی که در آینده مایه افتخار ایران خواهند بود می بالد.

کد مطلب: ۵۹۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان ‌رضوی، علیرضا کاظمی صبح پنجشنبه در جشنواره تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین علمی استان که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار می شد اظهار داشت: خوشبختانه با سیاست های اتخاذ شده در حوزه آموزش متوسطه استان شاهد موفقیت های خوبی در این بخش هستیم و امیدواریم که در ادامه شاهد تداوم این توفیقات باشیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود باتاکید بر این که امروز پرورش نخبگان علمی و جلوه های تلاش و موفقیت حاصل انقلاب اسلامی ایران است که موفقیت ها و دستاوردهای زیادی را برای کشور و مردم به ارمغان آورد ادامه داد: امروز خدا را شکر می کنیم که در حالی شاهد رشد و توسعه پایدار کشور در تمامی عرصه ها هستیم که فضا و نگاه عقلانیت در قالب دولت تدبیر و امید در کشورمان حکم فرماست.
وی بااشاره به این که در مراسم امروز ۱۳۲ دانش آموز نخبه علمی استان موردتجلیل قرار می گیرند از توسعه فعالیت های آموزش و پرورش استان بر اساس کیفیت بخشی و عدالت بخشی خبر داد و تاکید کرد: به جرات می توان گفت که امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد رشد همه جانبه علم و تکنولوژی و فرهنگ در کشور هستیم و این ثمره تلاش دانش آموزان و معلمان و خانواده هاست و انقلاب و نظام به وجود چنین آینده سازانی که در آینده مایه افتخار ایران خواهند بود می بالد.
کاظمی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری جشنواره های علمی و پژوهشی در استان و کشور اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال تداوم موفقیت ها در حوزه های مختلف هستیم اعتقاد دارم باید در ابتدا توجهمان را به مقطع ابتدایی بیش از گذشته نماییم.
وی خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی و همچنین برنامه های مهندسی کنکور در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی که به صورت هدفمند برگزار می شوند موجب توفیقات فراوانی در این حوزه شده است.
رمضان نیری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم بااشاره به این که برنامه امروز در راستای تجلیل از نخبگان دانش آموزی برگزار شده است اظهار داشت:دانش آموزان استان در عرصه های مختلف علمی اعم از کنکور، المپیادها و ... جایگاه بسیار خوبی در کشور دارند و این موفقیت ها برآمده از رشد و بالندگی مدارس ما در زمینه های گوناگون است.
وی اظهار امیدواری کرد که دانش آموزان نخبه استان در آینده از ستاره های درخشان کشورمان در دستیابی به موفقیت های بیشتر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار