سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ کرج :

اعزام 22 کاروان تشکلات دانش آموزی به حرم مطهر امامزاده محمد ع

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حاصل خون بیش از 220 هزار شهید که از این شهدا ، بیش از 36 هزار دانش آموز شهید هستند

کد مطلب: ۵۹۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج ، اعزام 22 کاروان تشکلات دانش آموزی به حرم مطهر امامزاده محمد علیه السلام و برگزاری مهمانی لاله ها ، در ابتدای مراسم دانش آموزان تشکلات پس از زیارت باگاه ملکوتی امام زاده محمد در جایگاه حضور بهم رساندند . سپس پس از تلاوت قرات کریم فرهاد منظوری معاون پرورشی و تربیت بدنی در جمع دانش آموزان در خصوص شهدا ودستاوردهای ا نقلاب اسلامی مطالبی را بیان نمودند ایشان در سخنان خود به وظیفه سنگین و مهم دانش آموزان در پاسداشت انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای شهدای والا مقام تحت رهبری حضرت امام خامنه ای تاکید کردند . و خطاب به دانش آموزان گفتند. : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حاصل خون بیش از 220 هزار شهید که از این شهدا بیش از 36 هزار دانش آموز شهید هستند. شهدا با نثار جان خود موجب شدند تا ما بتوانیم راحت ودر کمال امنیت در این جامعه زندگی کنیم ایشان در ادامه افزودند. یکی دیگر از رسالت های بزرگی که بر عهده شما دانش آموزان است ادامه راه این شهدا می باشد . امروز در این مکان مقدس که عطر آگین به نفس شهداست با آنها تجدید میثاق ببندید که تا پایان زندگی راه آنها را ادامه دهید.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود : ستون و خیمه جامعه اسلامی ولایت فقیه می باشد. و عامل اصلی ماندگاری انقلاب در طی 38 که می گذرد روز به روز پابرجا ، مقتدر و استوار تر می گردد. به خاطر وجود ولایت فقیه و تبعیت محض مردم ولایت مدارمی باشد .

ایشان در پایان از دانش آموزان خواست که بیشتر با مطالعه وصیت نامه شهدا و با آرمانها و ایده های انان آشنا شوند و رهرو راه آنها باشند .

سپس دانش آموزان در پایان مراسم با اهدای شاخه گلهای خود بر مزار شهدای انقلاب در 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند. و با قرائت سوره حمد ثواب آن را به روح بلند شهدا اهداء نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار