شهردار شهرستان قدس تاکید کرد:

ضرورت ارتقای مهارت‌های شغلی زنان کارآفرین

شهردار قدس گفت: ارتقای مهارت‌های شغلی زنان کارآفرین رشد پایدار اقتصادی و رونق فضای کسب و کار در کشور را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۵۹۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرستان قدس، محمد صادق کولیوند در حاشیه مراسم اختتامیه اولین جشنواره تخصصی کارآفرینی بانوی قدسی و جشن بزرگ انقلاب که صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان، محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور، محمد امامی امین معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه ی منابع استانداری تهران،سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان و معاونین و جمعی از مسوولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در سالن بانوان برگزار گردید بر ضرورت ارتقای مهارت های شغلی زنان کارآفرین در راستای تحقق رشد پایدار اقتصادی و رونق فضای کسب و کار در کشور تاکید کرد.
وی افزود: بانوان کارآفرین و خلاق بواسطه نوآوری در کار با سرعت بیشتری جذب بازار کار می شوند و با ایجاد کارگاه های کوچک و متوسط علاوه بر رفع بیکاری خود برای دیگران نیز شغل ایجاد می کنند.
شهردار قدس یادآور شد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند بنابراین تشویق و حمایت از بانوان کارآفرین از سوی نهادهای ذی ربط در توسعه اقتصادی کشور در بخش های مختلف بسیار موثر و مثمر ثمر خواهد بود.
کولیوند خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های پیش رو ی بانوان کارآفرین بحث بازاریابی برای محصولات تولیدی است علاوه بر این مشکلات مالی و کمبود نقدینگی نیز بعضاً موجبات ناامیدی و انصراف آنها در انجام کار تولید را فراهم می کند.البته حمایت مالی دولت و دستگاه های مربوطه در قالب ارائه وام های کم بهره و برطرف نمودن موانع و محدودیت های بازار فروش نقش موثری در حضور بانوان کارآفرین در عرصه تولید و درآمدزایی بیشتر برای آنها خواهد داشت.
وی در پایان تصریح کرد: برگزاری جشنواره های تخصصی کارآفرینی بانوان و ارائه دستاوردهای تولیدی آنها در قالب ایجاد نمایشگاه های مختلف در فصول مختلف سال ضمن ترغیب و تشویق سایر بانوان به انجام کارهای تولیدی در برطرف نمودن معظل بیکار در بین این قشر جامعه مفید فایده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار