مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابر:

خیّران مدرسه ساز، کلید گشایش مشکلات آموزش و پرورش هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابر در مجمع عمومی انتخابات و هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز گفت: خیّران مدرسه ساز کلید گشایش مشکلات آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۵۹۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حسین سلیمانی ضمن تشکر از حضور خیّران درجلسه در خصوص کمبود فضاهای آموزشی، فضاهای غیراستاندارد و تخریبی و نامناسب بودن وضعیت برخی ازمدارس به ویژه روستاها مطالبی را بیان داشت و افزود: عده ای از دانش آموزان در کانکس و وضعیت نامطلوب درس می خوانند و امروز ضرورت و حسّ نوع دوستی ایجاب می کند که خیّران و توانمندان مالی آستین های همت را بالازده و به فریاد نیازمندان بشتابند .

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دانایی، راه نجات انسان هاست و پیشرفت و همه عوامل مطلوب در کلاس های آموزشی طرح ریزی می شود، زیرا دانش آموز در همین کلاس هااست که به لحاظ تربیتی و فرهنگی به رشد و تعالی می رسد. بنابراین بیایید از فرصتی که خداوند دراختیار شما گذاشته استفاده نمایید و گرهی از مشکلات فرزندانمان بگشایید. از جمله مصوباتی که دراین نشست اتخاذ شد: پیگیری وضعیت تغییر کاربری بخش مشرف به میدان معلم دبیرستان اباصالح جهت ساخت مغازه که با کمک خیران و اعضای شورای شهرانجام پذیرد .

گفتنی است که خیّران دراین جلسه اظهار داشتند: تا حد توان از هر گونه همکاری مالی و غیرمالی برای بالابردن سطح فرهنگ شهر و افزایش درآمدهای آموزش و پرورش دریغ نخواهند نمود .

در پایان اعضای هیئت مدیره، رئیس و نایب رئیس و...مجمع خیرّان مدرسه ساز مشخص گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار