در دومین جلسه شورای سازمان میادین شهرداری اصفهان مطرح شد:

ساماندهی مشاغل در اولویت برنامه های شهری است

طبق نظر سنجی های صورت گرفته توسط معاونت برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان ساماندهی مشاغل بعنوان اولویت های اول شهر محسوب می شود.

کد مطلب: ۵۶۷۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان، دومين جلسه شوراي سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در سال جاري با حضور شهردار اصفهان برگزار شد.
این جلسه به منظور ارائه گزارش فعالیتهای هیات مدیره و بررسی نتایج عملکرد سازمان در سال 1395 و همچنین بررسی گزارش عملکرد مالی و صورتهای مالی سال 95 و 96 در محل مهمانسرای شهرداری اصفهان برگزار شد.
شهردار اصفهان در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان در یکسال گذشته اظهار کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به حوزه اصلی کاری خود که همان ساماندهی مشاغل شهری بوده، برگشته است و با قدرت به سمت جلو حرکت می کند.
وی گفت: این سازمان بعنوان یکی از سازمانهای تاثیر گذار در شهرداری اصفهان فعالیت می کند که با اتحاد و همدلی ایجاد شده میان مدیریت و پرسنل آن اتفاقات مبارک در آن شروع و در حال انجام است.
شهردار اصفهان ساماندهی مشاغل شهری را يكي از اهداف اصلی سازمان دانست و تأكيد کرد: به منظور تاثیر گذاری هر چه بهتر و انجام فرایند های موثر در شهرداری اصفهان اضافه شدن نیروی متخصص ساماندهی در چارت شهرداری مناطق 15 گانه باید لحاظ شود.
بروز رسانی و تقویت بازارهای روز کوثر
مدير عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداري اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: سازمان میادین در گذشته در حوزه میدان مرکزی میوه و تره بار و بازارهای روز کوثر اقدامات خوبی انجام داده بود که در حال حاضر در صدد تقویت و بروز رسانی هرچه بهتر آن هستیم.
اصغر کشاورز راد افزود: بنا به دستور شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر و نیاز شهر به ساماندهی مشاغل، این سازمان اولویت فعالیتهای خود را بر ساماندهی مشاغل شهری متمرکز کرده و در جهت اعتلای آن حرکت می کند.
وی ادامه داد: طبق نظر سنجی های صورت گرفته توسط معاونت برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان ساماندهی مشاغل بعنوان اولویت های اول شهر محسوب می شود و باید هرچه سریع تر به سمت اصلاح این خواسته قدم برداشت.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مهمترين فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه ساماندهی مشاغل شهری اضافه کرد: رویکرد ساماندهی مشاغل بر سه محور ساماندهی با پیشگیری از ایجاد شغل خاص و ناهماهنگ در سطح شهر، ساماندهی با انتقال به مکان مناسب و ساماندهی در محل با رعایت ضوابط و استانداردها قرار گرفته است که در این ارتباط اقدامات فراوانی شروع و یا در شرف انجام است.
کشاورز زاد بیان کرد: آئين نامه مديريت و ساماندهي مشاغل مزاحم شهري، استاندارد سازي صنوف، مطالعات راهبردی ساماندهی، پروژه ساماندهي مبل و صنايع وابسته، ادامه احداث انبارهای خوار و بار فروشان در چهار محور، پروژه ساماندهي فروشندگان موتورسيکلت، دوچرخه و مشاغل مرتبط (لوازم يدکي)، احداث بازار بزرگ گل و گیاه، پروژه ساماندهي کارگران ساختمان، ساماندهي موزائیک سازان، احداث مجتمع پرنده فروشان و دهها پروژه دیگر تعدادی از اقدامات در دست اقدام سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار