طرح کاداستر در شهرستان شهرکرد اجرا می شود‎

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: به منظور شناسنامه دار کردن املاک کشاورزی، طرح کاداستر در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۵۶۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، مصطفی محسن پور در نشست طرح کاداست اراضی کشاورزی شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح کاداست در هویت بخشی، شناسنامه دار کردن و صدور کارت هوشمند برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

وی، رفع تداخلات، یکپارچگی اراضی کشاورزی، ایجاد سامانه کامل اراضی، شناسنامه کردن املاک کشاورزی و آمایش سرزمین را از مهمترین اهداف طرح کاداست برشمرد.

مدیر امور اراضی استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست اضافه کرد: نقشه برداری از اراضی کشاورزی در راستای اجرای طرح کاداست از مصوبات سال 94 بوده که درحال حاضر حدود 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شهرکرد اجرایی شده است.

شهرام جزایری خاطر نشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح حدودات زمین با خود اظهاری مالکان با همکاری سردانگ ها، شوراها و دهیارها شناسایی شده و نقشه برداری می شوند و در انتها مالکان مشخص می شوند.

وی ایجاد سامانه اطلاعاتی را کمک شایانی به بخش اجرایی دولت بیان کرد و افزود: حدود 10 نوع اطلاعات کمی و کیفی برروی نقشه مشخص خواهد شد که در نهایت به ایجاد یک سامانه اطلاعاتی با محتوای وضعیت کمی و کیفی اراضی کشاورزی استان از طریق این سامانه منتهی می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار