استخر سرپوشیده دهگلان در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره بهرداری می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح استخر سرپوشیده دهگلان کردستان خبر داد و عنوان کرد، این طرح یکی از 11 پروژه ورزشی است که در دهه مبارک فجر به بهره بهرداری می رسد.

کد مطلب: ۵۶۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان ،حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان ستان کردستان از اتمام استخر سرپوشیده دهگلان کردستان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح این شهرستان صاحب نخستین استخر بخش دولتی می شود.

حامد جولایی افزود، استخر سرپوشیده شهرستان دهگلان در سال 90 کلنگ آن بر زمین زده شد و عملیات احداث این پروژه عظیم با اعتبار مشخص شکل اجرایی به خود گرفت.

جولایی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در بخش های مختلف با شرایط استاندارد احداث شده است.
وی در ادامه افزود، استخر سرپوشیده دهگلان در حال حاضر 95 در صد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان پروژه 4 میلیارد و 550 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مقام معظم رهبری هزینه خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در ادامه گفت، این استخر در بخش هایی شامل کاسه استخر تمرینی و آموزشی ، سونا، جکوزی، مدیریت و سالن های جانبی احداث شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد، دستگاه ورزش و جوانان استان نیز احداث سریع پیست دوومیدانی و زمین چمن شهرستان دهگلان را به منظور استفاده ورزشکاران و قهرمانان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

حامد جولایی در پایان گفت: با احداث و بهره برداری از این پروژه ها در مجموعه ورزشی شهید علیزاده دهگلان سرانه فضای ورزشی در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار