افتتاحیه طرح حیاط پویا در مدارس شهرستان دشتستان

طرح حیاط پویا با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دبستان شهید جاوید کازرونی شهر برازجان افتتاح شد .

کد مطلب: ۵۶۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازدشتستان ، طرح حیاط پویا با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دبستان شهید جاوید کازرونی شهر برازجان افتتاح شد .

سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان،یکی از اهداف مهم طرح حیاط پویا را افزایش مهارت‌های حرکتی و اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: طرح حیاط پویا با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی ، تحرک جسمی دانش‌آموزان اجرا می شود

وی ادامه داد: این طرح با شاداب سازی حیاط و فضای مدارس، زمینه مناسب جهت ساماندهی فعالیت‌های دانش‌آموزان در ساعات تفریح را فراهم می‌آورد، تا دانش‌آموزان ضمن انجام فعالیت‌های بدنی ساده، در حداقل زمان ممکن از فواید و اثرات ورزش و بازی بهره‌مند شوند .

گفتنی است در طرح حیاط پویا تلاش می‌شود تا با متناسب سازی فضای حیاط مدارس از طریق، رنگ آمیزی، نصب وسایل کم‌هزینه و بی‌خطر برای فعالیت بدنی در دانش آموزان انگیزه و علاقه ایجاد شود. با اجرای این طرح، فضا و محیط اطراف حیاط مدارس با استفاده از روش‌های ساده مانند ترسیم اشکال و جداول، نصب تجهیزات و وسایل سبک و بی خطر ، اجرای بازی های بومی و محلی، شاداب سازی شده و زمینه فعالیت و تحرک دانش‌آموزان را در ساعات تفریح و اوقات فراغت فراهم خواهد شد

فاطمه احمدی پورخبرنگارپانا ازدشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار