تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 52 هزار نفر در کمیته امداد استان یزد

امیر زین العابدین قمی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با اشاره به تلاش در راستای حمایت از محرومین و اقشار مختلف جامعه در یزد گفت: یکی از اولویت های اساسی ما در جامعه توجه به باتوانی و توانمندسازی اقشار محروم جامعه است تا بتوانند در جامعه فعالیت های مختلف تولیدی و اجتماعی انجام دهند.

کد مطلب: ۵۶۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

وی افزود: ما با برگزاری دوره های آموزشی و استعدادیابی در تلاش هستیم تا با شناسایی ظرفیت ها بتوانیم خوداتکایی و استقلال اقتصادی را در جامعع گسترش دهیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: ما در سال گذشته طرح های متفاوتی در راستای خوداشتفالی مددجویان کمیته امداد داشتیم که تعداد یک هزار و 614 نفر از این خدمات بهره مند شدند.

قمی خاطرنشان کرد: ما این طرح های خوداشتغالی و ظرفیت شناسی را در شهرستان های مختلف استان داشتیم که با استقبال مددجویان همران شد و شهرستان خاتم نیز با ایجاد 206 طرح اشتغال بیشترین سهم را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: ما سعی درکده ایم در استان یزد در راستای حمایت از اقشار مختلف محروم جامعه گام برداریم که اکنون نیز 52 هزار نفر به عنوان مددجوی این کمیته امداد در استان یزد هستند که از حمایت های ما در بخش های مسکن، اشتغال، ازدواج، بیمه و غیره بهره مند شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار